Monday, March 30, 2009

\\\ bOsAnNyA ///

fuh...bosannya hari ni...fida lak cuti...tak tahu nak borak ngan saper kat opis ni ha.... dah la kat umah pun bosan gak....sib baik kat umah tu ada adik aku..leh la jugak gaduh2 ngan dia.... tapi skrg dah lama tak gaduh ngan dia.... tak tahu nak gaduh pasal apa kan?.... paling koman pun, kitorg berebut laptop jer...nak main game..huhuhu.... husband aku lak seminggu outstation...hari sabtu ni baru balik....hmm..banyak gak kerja aku hari ni....walaupun malas nak wat kerja, tapi semua aku leh settlekan hari ni...cuma aku tak leh nak proses pas keselamatan jer...ada problem ngan printer...

Hari ni aku kena take over kerja2 CC Rock..separuh aku wat, dan separuh lagi EO aku tu yg wat...so far, first day aku wat ok la..tak de la peningkan kepala sgt....tapi risau gak...aku kalau blh tak nak la wat kerja yg ada kaitan gan duit kerajaan ni..tapi last2 kena gak.... penyelenggaraan kereta ofis aku yg wat sekarang ni...rasa cam mencabar jer...huhu.... pas tu paham2 la..dah tentunya aku kena raging kat driver2 tu...mereka tu suka pilih tugas,...tu yg aku nyampah.... tak sabar nak tunggu pengganti CC Rock..tak nak la lama2 buat kerja ni...

arghhh...ngantuknya plak..kerja dah habis..tak tahu nak wat apa....best gak byk kerja hari ni..tak la aku duk meroyan sorang2..hahahaha....

2 comments:

  1. kata kalu laki mu ader...slslu kn kaco...skrg ni takdo qindu lew puler...hihihi....tdo puas2 timE dioa Takder...kahkahkah

    mist fidz

    ReplyDelete
  2. mmg la kalau dia ada dia suka kacau aku..tapi ok la dari dia tak de tu ha...windu ooooo.....

    ReplyDelete