Monday, March 16, 2009

~~ONLY YOU~~




Betapa Aku Mencintaimu
Dengan Sepenuh Hatiku
Betapa Aku Menyayangimu
Lebih Dari Yang Kau Tahu
Ingin Ku Bahagiakan Dirimu
Setiap Saat Bersamaku
Seperti Janjiku Kepadamu


Tak kan Pernah Ku Ingkari
Aku kan Selalu Ada di Dekatmu
Aku kan Selalu Menemani Hari Mu
Kau Harus Tahu
Betapa Aku Mencintaimu








Kasih, kenanganku

Ingatkah saat saat dulu

Kasih, apakah dirimu

Merasakan semua itu

Ke mana pun langkahku pergi

Ku masih melihat bayanganmu cintaku

Dan kemana pun arah anginku berlari

Hati ini masih kau miliki
Lelaki ini yang selalu mencintamu

Selalu, tanpa ragu

Lelaki ini yang selalu memuja

Hanya dirimu

Yang bertakhta dalam sanubariku

Sanubari kuAku yang mencintakan mu

Hanya dirimu…

Karena cintaku, tak berbatas waktu

Karena cintaku, tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu

6 comments:

  1. wah...jiwang siOt....maklumla...dah ader hUsband ekk.....hihihi..jgn mara ea...nanti kena jual..

    Mist Fidz~

    ReplyDelete
  2. mu ni...awal2 lagi dah komen...tak de kerja ek?

    ReplyDelete
  3. fuyooo....jiwang giler....tp takpe...bgs2... teruskan....bl lg kan kt nak express kt punya syg kat org tu....teruskan ye hajar....sweet sgt2

    ReplyDelete
  4. Yela, pagi2 lagi dah jiwang2...ke ade pape semalam ni...heheheh!!! hahahah!! (xderla gurau jerk..kui..kui..kui..) Kak Lily pun ape kurangnye, xposela sekali 'abg sayang' kak Lily tu, jgn segan silu plak...hik! hik! hik!..

    ReplyDelete
  5. weh..pandai je ajar org...bukan muhrim tak leh....hahahaha...ek eley kak chik, pandai doh lo ni eh...ada apenya smlm? den ngah period ni ha...aku sepak kang.....huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. aku slalu pantas ,cepat dan efisyen nya.hahahah

    mist fidz

    ReplyDelete