Monday, March 2, 2009

~BuAt SuAmI tErCiNtA~

Abang....
Sesungguhnya saya bersyukur kerana dijodohkan untuk hidup bersama abang.. melalui hari2 sebagai isteri abang ianya sungguh bermakna buat saya.... Abang betul2 menghargai kehadiran saya di sisi abang sebagai seorang isteri. Kadang-kadang, saya sedih kerana dihargai sebegini rupa, oleh seorang lelaki yang bernama SUAMI.... Saya bahagia bersama abang...
Abang.....
Setiap saat, setiap waktu dan ketika, saya sentiasa mendoakan kesejahteraan abang walau di mana saja abang berada.... abang terlalu banyak berkorban untuk saya.....sehingga kan saya tidak boleh membalas jasa abang melainkan dengan kesetiaan dan ketaatan saya pada abang... Abang adalah insan paling rapat dengan saya...merupakan seorang teman, sahabat, kekasih dan suami yang sanggup berkongsi segala suka dan duka saya....
Abang......
saya mohon ampun dan maaf andainya sebelum ini saya banyak melukakan hati abang..(tapi tak de kan bang..sikit2 je...hehehe) abang tak pernah marah saya dengan suara yang tinggi, melainkan dengan teguran yang sederhana menggunakan nasihat yang membina..... setiap nasihat abang saya pegang dan jadikan ia sebagai pendorong hidup saya....hmm...sedih la plak...huhuhuhu...
Bang......saya doakan abang bahagia, selamat, panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa berada di bawah Rahmat Ilahi..Amin.... Moga rumahtangga yang baru kita bina bersama ini kekal selamanya.... Saya Cinta abang setulus hati saya......

2 comments:

  1. waduhh...sedey nye bc...t'haru rsnya...hehee... msti best kan...kak li doakan korg bhagia ek... bhagia smpai anak cucu cicit...hehehe...

    ReplyDelete
  2. time kasih kak li..org pun harap rumahtangga org akan bahagia selamanya...

    ReplyDelete