Wednesday, February 18, 2009

Miss Fidz


susah aku nak terangkan pasal minah ni..... kalau tak de dia mmg tak best r...kalau ada fuh...jenuh nak gelak...apa tak nya suka wat lawak...apa2 hal pun she's my beloved friend... bila ingat kembali lawak gak.... mula2 dulu.... dia baru dapat kerja dan posting lak satu opis ngan aku...punya la skema....aku pun dia panggil 'kak', sbb aku kan senior dari dia... hehehehe...lawak la Miss Fid ni... sopan santun lagi lak tu haa..tu yg tak tahan...perghh sekarang...bukan setakat sopan santun je ngan aku, terlebih2 lak..sampai aku pun dia buli...... dah la suka wat lawak... muka dia pun dah lawak.... hahahahaha...sori ek Fida, just for fun...ala, untuk kita2 je yg baca pun..tul tak...apa2 hal, aku respect r kat mu.... u'r the best... harap persahabatan yg kita bina secara gila2 ni berkekalan selamanya.... i will follow u... follow whereever u r...hehehe....paham2 je la lagu tu....

satu lagi,,dia ni striker tau...main futsal.... tak de dia tak best..... hanya dia yg ada chemistry ngan aku....tapi kompius gak...ngan dia2 pun aku nampak cam bola futsal... sekali sekali cam iklan digi...suka pakai baju kuning...pas tu hampir2 seiras lak ngan teletubbies yang nama LALA tu...muka sejibik....seyes...sejibik....hahahahahaha......kalau rindu dia, tak nampak dia, tgk teletubbies pun jadi la...terubat rindu......huhuhu.....


1 comment:

  1. hahahah....hampes....tQ la yer bcoz mu sudi kutuk n puji aku...(PUJI KER) hahaha......n mu sudi menyukai aku heh...i willl follow u jua...bcoz u r my leader....right....kema tumpah nya kuah kalu tak ke mulut mu kan....hahahahahaha..

    ReplyDelete