Thursday, February 19, 2009

My Beloved Sister


Haa.... ni plak adik ngan maa aku....sempoi tak? adik aku ni skang kerja kat kem. luar bandar dan wilayah... kecik je org nya.... gambar ni time kami kat sabah hari tu... aku ngan adik aku ni sama je perangai..kalau nak gi mana2 mesti nak kena ada maa sekali..kalau tak de, rela duk umah jer... tapi dah kerja cam ni terpaksa la berpisah... maa ngan abah aku duk kg la..aku lak stay sini ngan husband and adik aku yg sorg ni haa.... daripada dia duk sorg, baik aku suh dia duk ngan kami ni ha..leh la jugak kami tengok2 kan......hehehehe.... aku ni garang. selalu gak dia kena marah kat aku, tapi disebabkan yg dia ni dah kenal sgt perangai kakak dia yg garang ni, time aku marah dia leh plak wat bodoh jer..buat selamba badak dia je haa... tapi yg best nya, dia ni leh join ngan husband aku... sbb adik aku ni susah skit nak suka kat org baru... nasib baik dia leh terima husband aku ni ha.... leh plak wat perangai gila2..huhuhu.... aku bahagia dgn kehidupan baru aku sekarang...tambah lagi ada adik aku ni..tak la sunyi aku kat umah time husband aku outstation....

No comments:

Post a Comment